Wednesday, February 27, 2013

wordless wednesday #17

assalamualaikum..

gambar ihsan dari google.. mencari ilham untuk rumah.. saye suke combination hijau dan putih.. nampak tenang sangat.. jom jamu mate..

kombinasi banyak gambar..

siape setuju dengan saye? cantikkan.. saye busy hari ni.. tapi saye tetap nak curi mase berBW..

6 comments:

PutriesNoora said...

waduh cantikkk...memg ada berangan nak tukar kaler bilik jadi gini....=D

Fifi Nadhrah said...

cantikkan kak nora.. bilik pon saye nak macam ni.. hijau putih sangat tenang.. :)

SweetLikeWhat said...

dapur anis warna hijo epal tuh..sejuk mata memandang dan menyebabkan lagi semangat nak masak..wakakaka..

ros_reeza said...

memang cantik Kak Fifi.. tapi, Ros takkan ubah fikiran.. tetap jugak purple :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah kombinasi kaler yg malar segar hihihi

zarena heeney said...

gambar yg 1st tu cantik sgt

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...