Monday, February 18, 2013

macam mana nak letak iklan nuffnang..

assalamualaikum..

baru sekarang terbuka hati nak letak iklan nuffnang besarbesar.. iklan nuffnang saye kecik sangat.. kecik ok lagi.. tapi sebenarnye macam takde pon iklan tu.. sedih la pulak tengok..baru sekarang saye sedar saye ade iklan nuffnang.. hahaha.. mungkin sebab kecik dan tak rupe iklan kot..


cube tengok iklan nuffnang tu.. ala.. yang dalam kotak merah ade anak panah hitam.. tak macam iklankan.. sedih betul saye.. saye godekgodek website nuffnang.. tapi tak jumpe pon.. ade siapesiape boleh tolong saye? terime kasih banyakbanyak..

1 comment:

ros_reeza said...

oh,Ros terlambat baca entry ni. Akak dah berjaya pun letak iklan nuff ni kan. Tahniah akak!

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...