Wednesday, February 20, 2013

wordless wednesday #15

assalamualaikum..

saye tak sihat mase ni..
takde mood nak posing..
tapi bile abah bawah kat gigi air.. saye excited..





7 comments:

SweetLikeWhat said...

boleh mandi laut lak pasni tau..

izzah said...

ufairah yang comel...dh leh jalan dh dia yek...anak saya still merangkak lg...kalau leh jln mcm ufairah,leh bwk jln2 tepi pntai mcm ni...=)

D Yatie said...

Alololo... Comel dengan cermin mata bingkai bulat warna putih.. Hihi... Tak bksmptn lagi nak bawa arissa jalan tepi pantau... Huhu... Teluk batik kot kalau nak bawa pergi pun.. Huhu..

Mrs Velentine said...

comelnya dia pakai cermin mata

fieda said...

omey nyer dia..

ros_reeza said...

comelnya sayang.. hihi

SumeSakan said...

Amboi gaya santai yg comel d tepi pantai..hihihi...comel ufairah

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...