Friday, February 22, 2013

internet slow..


assalamalaikum..

internet problem.. nak up entry pon kene refresh banyak kali.. tak lalu da kot.. lagi pon hari ni da jumaat.. minda da fikir weekend je.. hihi.. rase macam nak cuti isnin.. nak berjimbajimba dengan DH.. bestnye.. jarang dapat mase berdue sekarang ni.. kene angkut awek cumil tu..

semalam saye kursus.. tajuk kanser dan anda.. jumpe kanser survivor.. rase macam.. adoi.. takutnye.. bilebile mase kite boleh kene kan.. sekarang makanan segere macammacam.. kite tau sedap tekak je.. memang la orang kate sementare sihat baik makan.. sakit nanti rugi.. sekarang ni baru sedar diri.. 

rase macam nak makan banyak sayur dan buah.. anti oxidant.. memang saye suke makan sayur.. tapi sekarang ni da kurang.. lepas ni nak kene mule balik.. baik cegahkan.. badan kite nak pakai lame.. kalau panjang umur la.. takkan da berumur nak mengire penyakit.. mintak jauh la kan.. moge kite sihat selalu..

notakaki--> bagipetuenakkurussikitboleh?

6 comments:

Ina Haireina said...

betul2.. makanan yg sedap tu selalu membawa penyakit.. makanan yang tak sedap pun membawa ubat.. huhuhuu..

SweetLikeWhat said...

setuju tuh..cegah lebih baik dari merawat.. ;)

Mimi Azirah said...

tuhla...makanan segera nih bukan elok pun kan...

Fifi Nadhrah said...

betul tu kak ina.. tak kene takpe.. kalau kene naye..

SLW: tau xpe.. kalau bende2 macam tu memang kene elak la..

haah mimi.. tapi tu yang sedap.. kite bantai selalu.. :)

ros_reeza said...

seronok kalau dapat pi kursus :)
betul tu.. kena jaga pemakanan kan. tapi, kadang kadang , Ros ni terbabas jugak.. hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

intenet slow mmg geram kan tambah2 nk tunggu loading satu2 lama kemain hampeh jer

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...