Wednesday, February 13, 2013

hari ulangtahun pernikahan ketiga..

assalamualaikum..

alhamdulillah.. ikut tahun hijrah da lame da lepas hari ulangtahun  pernikahan kami.. kalau ikut tahun masihi hari ni la.. :) alhamdulillah.. moge hubungan yang terbine ni ikhlas kerana Allah dan kekal sampai ke syurga.. :) tiga tahun lepas mase ni kami sibuk dengan majlis yang paling bermakne dalam hidup kami.. lepas zohor saye sah jadi isteri zairi bin zaini dengan sekali lafaz.. sebenarnye saye takde feel pon sebab saye tak dengar.. then terlalu pantas kot kejadian tu.. saye di rumah DH di masjid.. hihi.. tautau DH datang rumah sarung cincin.. takde nervousnervous pon.. siap gelak ketawe dekat rumah..

hari ulangtahun perkahwinan pertame kami sibuk berholiday.. lepas sarawak sabah.. tapi tetap ade perasaan sedih.. takde anak lagikan.. setiap pasangan nakkan anak.. semoge TTCians yang lain akan beroleh rezeki anak.. amin.. tahun kedue saye dalam pantang.. tahun ketige? urm.. mase saye tengah type entry ni.. DH dalam flight.. outstation.. :(

pagipagi lagi da kelamkabut keluar rumah awal sebab nak hantar DH ke ERL.. flight pukul 815am.. selalu outstation pergi pagi balik petang.. di hari anniversary ni.. pergi due hari satu malam.. lengkap hari pernikahan dan perkahwinan.. redha jela kan.. selamat da excited time tahun hijrah.. kitekan islam.. jadi anniversary tahun hijrah la kan.. tolong doakan keluarge kecil kami..

buah hati saye

5 comments:

SweetLikeWhat said...

tahniah..moga bahagia selalu dan berkekalan hingga jannah ;)

dalila said...

hohoho..pestime aku dgr org nikah pantin pmpuan tggu kt umah..heee..
btw, hepi anniversary.. ;)

pijon said...

tahniah..sudah 3tahun..moga kekal bahagia sampai kesyurga. amin.. fiza doakan yang terbaik untuk keluarga fifi.

Fifi Nadhrah said...

SLW: tq SLW..

dalila: tau takpe.. aku duduk rumah je tunggu.. hahaha.. kalau ikut lagi nebes kot..

fiza: TQ so much fiza.. fifi pon doakan yang baikbaik untuk keluarge fiza..

ros_reeza said...

Alhamdulillah.. tahniah ye, dah 3 tahun :)

Ros pun masih menanti rezeki anak.. Doakan ye :)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...