Wednesday, March 20, 2013

hari lahir arwah mama yang ke 49

assalamualaikum..

sebenarnye hari ni hari ulangtahun kelahiran mama saye yang ke 49.. mude lagi kan arwah mama saye kalau die masih hidup.. tak payah kalau sangat la fifi.. Allah know best.. hadiah harijadi untuk mama saye adelah doa... dan bamyakbanyak saye sedekahkan alfathihah untuk mama.. semoge mama tenang di sane..

korang.. boleh sedekahkan al fathihah untuk mama saye? :( rindu mama sangatsangat.. penuh rase hati ni dengan rindu tu.. rinduuu nak peluk mama.. tak puas hidup dengan mama.. takpe.. di akhirat kelak inshaAllah.. kite rehat dan jumpe puaspuas.. moge Allah makbulkan.. amin..

al fathihah

8 comments:

umie shafizalina said...

AlFatihah...Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang beriman...Amin...

Ina Haireina said...

Al-fatihah.. semoga arwah tenang di sana.. hadiah doa dari anak nye teramat bermakna buatnya..

dalila said...

Al fatihah..dr smlm aku bace kt fb xleh nk cmmnt pape..sbr ye..insyaAllah..nnt jumpe jgk..moga rohnya tenang disana & ditempatkan bersama org2 beriman..

SweetLikeWhat said...

al-fatihah..moga arwah mama fifi tenang di sana..

PutriesNoora said...

al-fatihah..semoga roh arwah dicucuri rahmat...aminn

pijon said...

al-fatihah..fifi kene kuat untuk teruskan perjalanan hidup ni..

zarena heeney said...

al-fatihah

izzah said...

Smoga arwah mama fifi ditempatkn di kalangan mukmin n mukminah...aminn..jgn lupa utk slalu doakn utk dia yej...doa ank solehah sntiasa ditggu oleh makayh kita di sana...:-)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...