Monday, July 22, 2013

cemburu kot..

assalamualaikum..

sekadar cerite pendek.. saje nak abdikan kenangan.. gelagat.. perangai cantik ufairah.. kot ufairah besar nanti.. ufairah bace mesti senyumsenyum.. jumaat lepas perkare ni terjadi.. 19 julai 2013.. siap tarikh tu.. nanti ufairah boleh kire berape umur ufairah mase ni..

dalam pukul 11 lebih saye bawa ufairah masuk bilik.. nenen kan.. yela.. nak bagi tidur kan.. mase tu masturah (sepupu ufairah) belum tidur lagi.. tengah main dekat depan.. mulemule masuk bilik ufairah excited nak menenen.. bile da lime sepuluh minit tak senang duduk.. nak keluar main.. saye nak ufairah tidur..

bertambah tak senang duduk bile terdengar masturah goncangkan mainan yang ade bunyi loceng.. mainan masturah sebenarnye tu. mule la ufairah pusing sane sini sambil menenen.. lagi kuat bunyi.. ufairah da bangaun nak keluar bilik.. saye pon cakap.. 'sayang.. tidur' ufairah pasrah.. lepas tu terus saye jerit dekat adik saye.. 'cyah.. tolong tutup pintu bilik aku.. mainan masturah panggil ufairah'  da tutup pintu bilik lege sikit hati ni.. tetap sayupsayup dengar bunyi mainan..

ufairah tak perasan kot.. tak sedar berape lame ufairah ambil mase untuk tidur.. selamat la kan.. kalau ufairah berjaye keluar.. mau pukul satu atau due baru tidur.. tak kire sesi berebut mainan lagi.. esok paginye.. lepas sahur saye dengan DH sibuk di dapur.. masak makanan ufairah.. masukkan susu dalam botol.. tibetibe kami terdegar bunyi loceng mainan masturah.. ufairah yang main.. kirenye.. bangun tidur ufairah keluar bilik sendiri dan terus capai mainan yang berbunyi semalam.. ingat lagi tu.. cemburu tak cemburu nye ufairah.. miahahaha.. anakanak.. sungguh comel!~

7 comments:

ros_reeza said...

hihi.. mesti ufairah tak puas hati malam tu.. nak gi main jugak..

azieazah said...

Hahaha agaknya dia simpan dendam sampai esok pagi. Mungkin dia dah pasang niat, esok bangun nak lepas geram main mainan tuh! hahahaha

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

hehehe..dan pandai cemburu yer ufairah.. lepas nie kena la beli mainan yang sama.. 1 utk ufairah 1 lg utk masturah..baru la depa tak berebut.. ;p

izzah said...

alahai ufairah comel ni...mesti sampai termimpi2 tu..tu yg bangun2 trus capai mainan tu semula tu...hehe...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

lah dia igt lagi rupa nya.. hehe.. yana ni pun nanti bby dah keluar tatau lah camne sepupu dia yg nak masuk 3thn tu melayan. sbb skrg semua org tumpu kat dia je

zarena heeney said...

ingat lg si kecik tu yea

nik ros said...

hihi..comel sgt. dia dah target nnt bangun nak kena cari mainan tu.smlm mama dia tak bg main kan..haha

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...