Wednesday, January 2, 2013

wordless wednesday #9

assalamualaikum..

nak tengok gambar awek ni kelihatan ayu?





comel sangatsangat kan.. puji anak sendiri..

5 comments:

izzah said...

Comel2...seriously sangay comel...tlg ciumkn utk sy yek...hehe...

pijon said...

perghhh cun habis awek ni...

Fifi Nadhrah said...

k izzah: tq so much.. boleh2.. nnt saye ciumkan kuat2 sampai ufairah rimas.. hihi..

pijon: hihi.. tak boleh jadi menantu la fiza.. same2 gegirl.. ufairah fiza da tindik?

hainom OKje said...

ha..ha... tak pe... doa dari ibu tu namanya Fifi...

pijon said...

belum..tapi bila tengok ufairah fifi tindik santekkkkk plak tu teringin nak tindikan ufairah fiza...tapi fiza yang takutttt..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...