Saturday, January 26, 2013

flying bird orchid..

assalamualaikum..

entry auto publish saye.. saje cuci mate dekat google.. nampak pulak gambar orchidorchid yang sangat cantik.. teringat MIL dan ummi saye.. duedue suke orchid.. jom layan gambar ni.. cuci mate di hari sabtu..





cantikkan? kalau la saye rajin menanam dan ape yang saye tanam tu menjadi.. nak jugak saye tanam.. tapi selalunye ape yang saye tanam layu dan tak menjadi.. :(

5 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Subhanallah..indahnya ciptaan Allah S.W.T

Wan Afzan said...

Orked mmg cntk! Unik sbb design die cun kn

azieazah said...

Kak Azie pernah berurusan dengan sorang doktor pengkaji orkid. Macam-macam jenis orkid dia tunjuk dan kami ejas gambar dari ladang dia. Mak aiii... sangat banyak jenis mutan orkid dia. Geram jer tengok.

Fifi Nadhrah said...

to all: cantiikan orchid.. saye pon da mule tertarik dengan bunge yang unik ni..

ros_reeza said...

memang cantiklah bunga ni..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...