Wednesday, January 16, 2013

wordless wednesday #11

assalamualaikum..

gambar hari ni berkaitan dengan entry semalam..

 gune modal gelang je kot awek korea ni berjaye tawan ufairah..

 dengan rase tak bersalah landing atas awek tu kan..

semakin kusyuk kot..

bukan main suke lagi kan..

2 comments:

ros_reeza said...

Hikhik. Suka awek korea ye baby? Hihi.

Fifi Nadhrah said...

ufairah berkenan dekat gelang awek tu je sebenarnye..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...