Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, March 3, 2011

broadband & beruk beng~

assalamualaikum!~

pagi tadi hujan lebat gile.. siap guruh semue.. aku terjage pukul 3.55pagi sebab takut.. kahkahkah.. da 23 tahun pon takut ke kalau hujan lebat2 tengah malam.. bukan tido sorang.. berdue kot.. aku kejut en. suami kate takut.. perangai sangat busuk ok.. aku kalau bab hujan lebat, guruh & ribut petir aku bayangkan je sebab mlm tadi aku dengar dari dalam.. bende pertame aku fikir.. esok hari ape.. kalau hari jumaat sure aku cuak gile.. takut kiamat.. perangai kebudak-budakkan masih terserlah.. kalau takut aku selimut masuk bawah katil.. pejam mate kuat.. itu tipu ok!~

aku nak cerite pasal broadbandkan.. maaf intro tiada kaitan dengan cerite.. kalau korang engat broadband aku atau name manjenye beruk beng tertinggal kat melake atau hilang atau missplace kan? ni ceritenye kalau korang tak tau.. aku da jumpe pon binatang peliharaan aku tu.. ekh.. bukan aku yang jumpe.. en. suami.. ayat die macam ni..

a: sayang.. abang ade hadiah untuk sayang
s: ape abang?
a: ni ha.. (sambil sengih tangan pegang broadband..)
mase ni kat kajang.. bukan kat melake.. tanggapan tertinggal kat melake 100% salah ok..
s: selamat kesabaran sayang tebal.. geramnye..

rupenye binatang peliharaan aku tu ade dalam poket seluar jeans en. suami.. cume die tak perasan.. selamat aku tak basuh seluar tu.. kalau tak lemas la binatang kesayangan aku tu.. selamat sayang, sayang abang.. kalau tak.. korang sambung la sendiri

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...