Thursday, March 3, 2011

haish!~

soklan2 dan kate2 busuk dari korang aku tak perlukan pon..
aku campak dalam tongsampah longkang je..
idea longkang ni dikeluarkan oleh missnina

3 comments:

nina said...

oh..fie melinkkn ke nina..dgn perkataan longkang busuk shj sy telah dilinkkn..haha..pasni nk ckp ape busuk lg eh??ermmm..teeheee

::cOnTerA CREW:: said...

tau takpe.. saje je linkkan.. mane tau ade sr dr blog ni jengah blog kamu.. kalau la ade sr kat blog yang tak femes ni.. ape lagi yang busuk? nina busuk!~ kidding~

nina said...

haha..fie~nina wangi la..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...