Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, March 24, 2011

kosong~

assalamualaikum!~

selamat pagi.. aku da 3 hari tak mengupdate entry.. kenape ye? malas? takde idea? rase macam mengupdate blog tu as homework? minda aku tengah kosong ni.. berenti sekejap menaip.. berfikir.. 15minit kemudian.. idea tak sampai lagi.. aku tak tau nak menulis tentang ape.. kosong.. minda kosong.. aku jalan2 lagi ke blog orang lain.. dengan harapan idea melekat..

sebenarnye aku baru teringat.. aku ade banyak cerite.. banyak sangat.. tapi tak tau dari mane nak mule.. kosong minda aku ni.. KOSONG~~ cerite aku ke kuching tak di habiskan lagi.. cerite aku di sabah.. cerite aku d langkawi.. yang paling penting cerite TTC (trying to conceive) aku.. pengalaman sepanjang aku ber TTC ni.. banyak kan?

aku rase sebab minda aku terlampau tepu dengan perkare2 yang tertunggak ni.. minda aku jadi kosong.. kosong.. dan kosong.. sekian saja dari minda kosong..

nota kaki--> aku sedang berusehe.. berfikir.. dari mane aku nak mule..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...