Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, March 11, 2011

kek untuk en. suami..

assalamualaikum!~

selamat pagi semue.. pepagi aku da mule mengarang dan post entry.. macam nak banyak je entry hari ni.. semalam aku sesaje bukak folder2 lame.. tengok gambar dedolu.. tapi takde la dedolu sangat.. mase tengok2 tu aku terjumpe pic kek yang aku buat khas untuk en. suami.. en. suami die suke sangat makan pisang.. ape2 yang berasakan pisang akan jadi makanan kegemaran die.. 1 day tu aku tergerak hati nak buat choc banana kek ala2 secret recipe.. sedap kot.. terus kek tu jadi makanan kegemaran en. suami jugak.. yang secret recipe secret recipe punye.. yang aku buat pon die suke.. die kate sedap n dapat makan banyak..

agak rumit nak buat kek ni.. bukan sebab ape.. lame nak buat nye.. aku dapat dari ex schoolmate aku yang memang hebat buat kek.. namenye rai.. thanks rai..

aku buat ni pon sempena hari ulangtahun perkahwinan aku dengan en. suami.. bile pk2 sedih je.. da setahun kawen.. tapi si comel takde lagi.. takpe.. aku sabar tunggu.. tabah dengan dugaan yang Allah bagi.. semoge kesabaran dan ketabahan ni di balas dengan si comel aku dan en. suami.. zairi & fifi junior..

aku da siap tekap2 fondant untuk buat ayat.. sekali tak muat.. aku just tulis selamat ulang tahun kawin jela.. kalau pakai loyang bulat aku muat kot selamat ulangtahun perkahwinan.. tapi loyang bulat aku wat hal pulak.. aku pakai loyang empat segi.. kek aku jadi comel + tinggi.. ni la kek aku tu..


~selamat ulang tahun kahwin yang pertame~


letak pisang kat tepi2 kasi berseri sikit.. yang kecik 2 tu sepasang kasut si comel.. harap kami ade si comel nanti..


lepas potong.. bahagian dalam.. comot kan? abaikan jela.. comot2 pon sedap..

jumpe lagi next entry.. terime kasih bace entry ni~

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...