Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Monday, March 28, 2011

GEGAR BLOGGER BARU


assalamualaikum!~

selamat petang.. disebabkan aku tak mengupdate ape2 hari ni.. aku gagahkan jugak mencari ape2 input even busy nak mampus gile2.. naik sakit kepale aku ni.. aku pon jumpe la segmen en. ben.. memandangkan aku cukup kriteria untuk join.. aku pon jadikan segmen en. ben sebagai post aku hari ni..


GEGAR BLOGGER BARU

kenape aku pilih gambar kat atas tu?
sebab gambar tu header blog en. ben.. aku confirm sekali korang pandang gambar kat atas tu.. en. ben terus dalam otak korang..

kenape aku jadi blogger?
sebab aku nak jadikan blog aku ni diary mase depan aku.. supaye aku tak lupe aku asal dari mane.. supaye aku dapat ramai kawan.. kalau nak senaraikan supaye aku ni.. confirm sampai esok tak habis.. sure aku tak dapat masuk segmen en. ben ni sebab tutup malam ni..

blog yang menjadi pilihan aku?
aku bace semue blog yang aku rase menarik.. aku suke bace tentang pengalaman orang, isu semase dan macam2 lagi.. blog yang aku masuk tiap2 hari.. blog cikyanyan, blog en. ben, blog2 triplets sebab aku nak si comel.. dan banyak lagi!~

sekian terima kasih..

11 comments:

solomolo said...

salam singgah dan ziarah...
gegar blogger baru !!!~

MiszCoMoT said...

weeewiiittttt...salam kenal2..abg ben memang suka tolong org kan3...hehe ayat bodek-->kehkehkeh

fashah84 said...

salam ziarah....

suka blog ni...
smoga terus berjaya dlm dunia blogging....

lenloy said...

Salam kenal, dari blog encik ben

SiS NaD said...

SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JaLaN2 SaMBiL TiNGGaLKaN JeJaK DaRi BLoG aBG BeN... JoM MeRiaHKaN DooNia BLoG MaLaYSia!~ (^_____^)V

Lulu Caldina said...

keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..

Fifi Nadhrah said...

terime kasih kerane sudi singgah dan komen di blog mrsfie.. thanks a lot..

Fleura said...

singgah lompat2 senyum sengih kt cni yee..
hehe..
nice blog..

Shriaaapppp Shrrriiiaaapppp atas keyboard!!
JANGAN ON9 LEBIH KUL 3!!

Pak Aji said...

salam kenal.. saya pak aji.. dtg dr blog hj ben.. hehe

qemaishak said...

dtg gegar & follow:)

Prince said...

salam perkenalan..sy pun blogger baru..:)
tapi tak dapat join...:(

harap kita dapat jadi kawan ye...:)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...