Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA



kalau ade sape-sape yang nak join segmen ni boleh click sini atau click banner kat atas tu..

dari dulu aku mengidam teringin gile nak join segmen en. ben ni.. akhirnye dapat jugak merase.. mane tau boleh up traffic.. nak join segmen en. ben ni.. kene jawab soalan.. ok semue.. diam2.. shhh.. jom bace layan jawapan aku.. ni sekadar pendapat aku.. kalau bercanggah dengan orang lain tu.. maaf la ye.. name pon lain2 orang.. hehe..

i. LELAKI pilihan anda ?

LELAKI pilihan saye tentulah en. suami.. hehe.. tapi LELAKI yang paling aku sayang dan hormat selain en. suami.. en. abah aku.. abah.. i love you~

ii. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?

Seksi? perlu ke? alamak.. malu la nak jawab.. hehe.. bagi aku cukup la en. suami yang paling seksi.. bagi aku en. suami seksi dari care die layan aku.. hehe.. boleh diterime tak? nak jawab lelebih takut kene letak blog ni 18above..

iii. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?

LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta? rasenye tak.. kalau ade pon sikit2 kot.. tapi pendapat aku tak.. sebab en. suami tak macam tu.. ni da macam segmen puji en.suami sebelum die dapat aku.. die tak berkorban pon.. sikit2 je.. ego kot.. lepas dapat tu.. lagi banyak die berkorban..
tapi kalau orang yang nak memiliki cinta atas dasar wang ringgir, rupa paras.. ye kot.. bende2 yang sementare ni.. kalau cinta kerana Allah.. inshaALLAH takkan lelaki tak berkorban selepas memiliki cinta..paham hehe..

iv. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?

MADU?? tak langsung.. taknak.. even madu tu manis.. tapi ni madu da expired.. tak sedap.. pahit.. takmo kongsi2.. en. suami sure la kite punye sorang.. tamak2 lantak r.. asal en. suami aku sorang yang punye.. tapi kalau Allah da tentukan kene berkongsi.. redha jela.. tak kene kat batang hidung sendiri kot.. boleh la cakap..

v. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?

takmo fikir boleh tak? taknak langsung ade orang ketige dalam hidup kami.. biar la hubungan kami sampai ke syurga..

vi. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?

LELAKI pon tak.. PEREMPUAN pon tak.. sebab ni semue lahir dari hati masing2.. kalau die nak menggatal tu.. tak kire LELAKI PEREMPUAN.. sebab dunie da moden.. perempuan da boleh setanding LELAKI.. ada setuju?

vii. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??

same dengan jawapan kat atas tadi.. LELAKI pon tak.. PEREMPUAN pon tak.. sebab ni semue lahir dari hati masing2..kalau kite da sayang seseoarang tu kerana Allah.. inshaALLAH kite akan jage hubungan tu.. betul tak?

viii. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?

cemburu? cemburu tande sayangkan? kehkehkeh.. mesti la aku cemburu kalau orang yang aku sayang ade ciri2 nak kene rampas.. kalau takde rase cemburu.. sure kite akan biar je bende yang kite sayang tu berlalu.. tapi aku tak cemburu sesuke ati ye.. cemburu tak berasas.. tidak same sekali.. memarahkan lagi keadaan..

best la segmen en. ben.. boleh luahkan pendapat kite~

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...