Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Sunday, March 13, 2011

mampukah?

assalamualaikum..

selamat maghrib.. ape kejadahnye update blog maghrib2 ni? takpe kot.. as long as kite da tunaikan kewajipan keatas Yang Berkuase.. jarang sekali aku update time weekend.. hari ni mengidam terase nak update pulak.. takde ape yang menarik pon weekend ni.. semalam aku just pegi jaya jusco cheras selatan.. saje jalan2 usha cite best kat TGV.. tapi takde 1 pon yang aku minat nak tengok.. jiwe kacau..

hari ni da whole day aku melepak kat rumah kemas baju, lipat baju, iron baju, susun baju dan baju2 yang sewaktu dengannye.. hehe.. petang aku g tesco.. tetibe adik aku yang berumur 9tahun balik.. die da duduk asrama.. mintak nak makan pizza.. demand adik aku ni.. keluar la balik beli pizza untuk die.. ape la yang aku merepek ni kan.. takde kene mengene dengan tajuk pon..

aku tengah berfikir-fikir.. MAMPUKAH aku menghadapi dugan demi dugaan dariNYA? kadang-kadang rase macam nak berhenti berharap.. berhenti berusehe.. biar DIA yang tentukan.. tapi bile fikir-fikir balik.. ade ke bende yang kite akan dapat tanpe usehe? YA ALLAH.. aku tak tau sama ada aku mampu atau tidak untuk meneruskan hidup dengan dugaan demi dugaan yang KAU berikan.. aku harap aku semakin sabar dan tabah.. semoge ade sinar pada masa akan datang.. sinar seterang-terangnya setelah aku bersabar dan bertabah dengan dugaanMU.. YA ALLAH jika ditakdirkan tiada sinar dimasa hadapan.. KAU jadikanlah aku hambaMU yang hidup untuk mencari kebahagiaan akhirat..

nota comel --> aku sangat-sangat sedih.. down.. rase macam mase depan aku sangat gelap.. YA ALLAH.. bantulah aku..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...