Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, March 29, 2011

berjaye gode en.suami~

assalamualaikum!

selamat petang.. heeellloooo semue.. tajuk entry ni berbunyi sedikit pelik pade orang2 yang suke berfikir tentang bukan2.. bukan2 tu ape? ape2 jela.. teehee.. aku berjaye gode en. suami.. ye.. betul.. aku berjaye? bukan bermaksud aku tak pernah berjaye menggode die.. ni da kali ke berape ratus, ribu, juta da aku berjaye.. aku baru temui 1 care lagi nak menggode die.. wakaka.. gelak jahat

entry ni telah berjaye buat en. suami tergode.. hebat2 ko fifi.. tengok la anak sape.. isteri sape.. isteri en. suami.. tanpe berkate ape2.. seperti biase en. suami akan kutip ambil aku untuk bawak balik rumah selepas seharian bekerje.. ye.. melukis pete.. blogging, blogwalking, facebooking banyak tu kerje tambahan.. penat.. sesampai je en. suami.. aku hulur tangan salam en. suami dulu.. selalu orang buat time nak g keje je.. tapi aku g dan balik kerje.. rutin aku la.. kalau time rehat jumpe pon aku akan salam die n die akan kiss forehead aku.. time nak balik dari rehat jugak.. harap adegan ini takkan lupus sampai la kami tue dan pencen..

berbalik kepade cerite asal.. selepas salam2 dan kiss tu.. en. suami terus berkate..
abang: yang.. jom g shah alam.. abang da bace entry ayang.. tak sempat aku ajak die da pelawe.. walawee.. hebat2.. i love u so much la abang..
ayang: hari ni kan bukan hari rabu.. lagipon nnt kan abang penat balik keje nak kene g s.alam lagi..
abang: takpe.. kan ayang nak.. kite g ye nanti..
aku pon ye kan jela..

esok rabu wei.. rabu.. pasar malam kat seksyen 7 s.alam.. orang2 s.alam.. tolong la jgn beli buah tu esok.. bagi la chance kat aku jugak.. tapi sayangnye esok bukan aku dgn en. suami yang akan ke pasar malam tu sebab ofismate aku ade yang tinggal kat sane.. aku baru teringat.. ilah name die.. abdul ilah.. die tinggal dekat seksyen 7.. aku da mintak tolong die belikan.. dan die cakap.. die akan belikan kalau ade sebab last 2week die tgk ade.. die siap pesan.. kalau tak elok aku tak beli.. tak kesah la.. ade rezeki aku tak kemane.. kite tunggu pagi kamis ni.. jambu susu ohh.. jambu susu..

nota comel--> terime kasih bace entry ni!~

4 comments:

solomolo said...

jambu susu ???
kalo tembikai susu tue tahulah...


http://solomolo.blogspot.com/2011/03/sel-sel-minda.html

Lulu Caldina said...

selamat pagi...mulakan hari dengan sarapan..

mcm ngidam jer bunyiknya...ngee

Fifi Nadhrah said...

@solo molo

ye betul tu.. jambu susu.. ade orang panggil jambu botol.. sedap.. kamu tak tau ke? rugi tau tak cube makan..

Fifi Nadhrah said...

@Lulu caldina

tak mengidam pon sebab takde si comel dalam tummy ni.. :) cume nak sgt makan.. biase la.. bende susah nak dapat..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...