Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, March 15, 2011

cerita tentang adik lagi!~

assalamualaikum!~

selamat tengah hari.. korang watpe diawal pukul 12 ni? aku baru lepas meeting.. ngantuk lagi.. weh.. ko ni apehal la fifi.. dari pagi sampai sekarang mengantuk.. tak hengat.. time ofis rase nak membute je.. ha.. nampak sangat makan gaji bute.. tapi selamat aku tak membute.. kalau membute.. memang ye aku makan gaji bute..

sambung cerite pasal adik lagi.. ahad lepas abah aku sampai dari kampung.. bawak adik.. best2.. dapat jumpe adik.. lame gile tak jumpe adik.. sayang adik.. paling power pon dapat dengar suare kat fon.. tu pon jarang2.. sampai je rumah die terus peluk aku.. salam aku.. cium aku.. adik.. along rindu tau..

mesti korang mushkilkan.. aku ade cakap adik aku anak angkat.. ye.. memang betul.. adik aku ni arwah mama aku ambil mase umur die 10hari.. name adik aku ni pon arwah mama yang bagi.. mama susukan die.. itu la adik aku.. adik generasi ke 2.. sebab die je kecik lagi.. lain semue da besar..

adik aku sampai je rumah.. aku ajak die keluar.. g tesco je sebab tesco tu dekat je dengan rumah aku.. g pon aku nak g teman adik generasi pertame aku g beli barang untuk balik UiTM petang ni.. sampai tesco nampak pizza.. "along.. jom makan pizza" demand adik aku ni.. nampak KFC "nak KFC la along" die ni memang cerewet bab memilih.. kalau bagi 2 bende suruh pilih.. mau lebih setengah jam die fikir.. layankan jela sebab aku sayang die..

da jalan2 aku bawak die g pizza domino.. sebab en. suami suke pizza tuna kat sane.. g pon ade based ape tu.. cheesy double decker.. ala yang tengah2 roti tu ade lapisan cheese.. adik aku suke tu.. 3 pan kiterang order.. hehe..

kalau die balik.. die punye manje bukan main lagi kat aku.. malam tadi kiterang g main lastik.. aku ade snap gambar.. keluar main pon da pukul 10.30.. semue selebet je.. jom layan gambar..


selebet je adik aku ni.. da pukul 1030.. da siap pakai baju tido.. mane taknye..

gaye nak lebih mamat ni..

tengah tunggu lastik ni landing..
ni la lastik tu..c onfirm korang tau bende ni kan..

di udare..

clear sikit.. cantikkan.. lastik ni ade LED.. kelip2 biru merah..

pic last before balik..

sampai je rumah..
abah: ok adik main?
adik: ok abah..
abah: naik tinggi tak adik lastik?
adik: tak tinggi mane pon.. rendah je..
abah: kalau abah lastik.. tinggi.. sampai bulan baru jatuh balik..

adik.. i love you!~ jadi anak yang soleh ye..

jumpe lagi next entry.. terime kasih bace karangan aku..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...