Wednesday, October 2, 2013

wordless wednesday #40 - gambar terbaru ufairah..

assalamualaikum..

seronok ufairah ade atuk dengan opah yang rajin melayan..
hari ni opah hantar ufairah ke rumah BS..
bawak pergi makan dulu..

gambar opah wassap pagi tadi..
muke nak nangis sebab opah lambat suap..
anak jarang dapat makanan luar..

10 comments:

Ibu Amirul said...

seronok lah ufairah dapat makan kat luar

ros_reeza said...

alahai sedapnya dia makan :)

Nafira usof said...

Alahaii.. cucu manja opah ler nih.. bertuah dia.

SweetLikeWhat said...

Alolo sedapnye makan mee ye

SweetLikeWhat said...

Alolo sedapnye makan mee ye

dalila said...

manjenye..untungla opah bole wassap2..cikgu taska xleh ;p

Sheila Salim said...

Assalamualaikum fifi, wahh opah whatsapp gambar. alahh siannya dia lapar ye.. dia memang kuat makan ke?

nuyui a.k.a miss YUI said...

wahh..opah pun berwasup tu..hihi..

comel tgk dia mkn

MaMa Rey said...

comelnya dia..manja dgn opah ye..;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah rajin opah ufairah berwassapp hihi

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...