Thursday, October 24, 2013

doakan yang terbaik untuk kami..

assalamualaikum..

alhamdulillah.. akhirnye saye berjaye jugak mengupdate produk di blogsop saye.. http://parentlite.blogspot.com/.. sebenarnye.. blogshop ni da lame.. mulemule nak fokus dengan cloth diapers.. tapi sekarang rase macam nak jual bende lain.. mungkin sebab ufairah da besarkan.. jadi saye lagi suke jual sesuatu yang saye minat.. sekurangkurangnye saye kenal product saye seadenye..

mase dulu tu memang minat cloth diapers.. tapi bile ufairah da besar.. lebih cenderung kepade mainan atau pon toys ufairah.. cloth diapers masih pakai.. cume da lame sangat tak beli dan bace tentang cloth diapers.. kire macam tak ikut perkembangan la.. jadi better buat sesuatu yang kite minat dan tahukan..

rase lege sangat bile da berjaye up entry dekat blogshop.. dekat FB parentlite.. dekat mudah.. semoge Allah mempermudahkan segala urusan saye keluarge dan umat islam.. doakan perniagaan kecil yang baru bermula ni dipermudahkan ye.. nak tengok barangnye? boleh la ke blogshop kami.. http://parentlite.blogspot.com/..

ok.. saye letak satu gambar la.. 

wooden toys.. huruf hijaiyah ( alif ba ta ) setiap huruf boleh tanggal.. alaala puzzle..

9 comments:

DYatie said...

Alhamdulillah. Semoga sukses selalu dear!

Nafira usof said...

Moga maju jaya.. :)

Nafira usof said...
This comment has been removed by the author.
Ryha Feyzal said...

All the best in your business.
Seronok berniaga ni sebenarnya.
Keep it up & never give up.
Inshaa Allah ada rezeki.

Kakzakie said...

Tahniah dari kakak dulu. Moga terus sukses dan maju.

dalila said...

all the best..
nnt aku bli ye..

Mimi Azirah said...

Bagus nih..nk terjah jap lg nk tgk

ros_reeza said...

bagus ni.. nak terjah jugak lah :)

zarena heeney said...

alhamdulillah
semoga berjaya fifi
sama2 kita berbusiness dgn berjaya :)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...