Wednesday, April 17, 2013

wordless wednesday #25 - penatnye

assalamualaikum..

sumber google image

penatnye badan ni.. lenguhlenguh jadinye.. tu la berjalan sangat kan.. saye ade banyak sangat story nak cerite.. yang minggu lepas pergi terengganu pon tak cerite lagi.. johor yang baru balik ni lagi.. huhh.. bagi saye ambil nafas dulu ye..

rindu sangat dekat korang.. nak BW ni... banyak entry nak kene bace.. tunggu saye datang!~

9 comments:

Zarena Heeney said...

tak ambil cuti utk rest ker fifi

Cik Puan Rara said...

okay.hehe

Nafira usof said...

mana tak penat.. baru balik Ganu dah turun ke johor plak..
banyak2 rehat k~

izzah said...

ambik cuti fifi..hehe...

suka tgk si comel tu duk atas rak buku tu...=)

Ina Haireina said...

haa.. rehat2.. pastu cerite ye.. hehehe...

Norizan J said...

hihi cuti la lagi sehari dua... rehat2 kat umah pulak

erna said...

sedih dan kesian tengok kucing tu. take a rest dear. nanti kalau jatuh sakit lagi susah tau..

http://ummierna.blogspot.com/

nadia farahida said...

xpe kak take your time. :)
khatam slow2 ehhh

SweetLikeWhat said...

ok kami tunggu..hihihih

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...