Tuesday, February 8, 2011

nak post lagi.. nak post lagi..

entry ketige untuk hari ni.. gile kuase sekejap ok.. nak pos pasal ape ha.. ha.. fie buat intro perkenalan pertame bersame hubby tercinte la.. kiterang kenal ni care die pelik sikit kot.. jarang-jarang berlaku.. kiterang kenal kat cari.com.. hahaha.. gempak pelik tak care kiterang kenal? selalunye orang berchating kan? tapi fie ni berforum tak minat chatting2 ni.. kekadang bile pk balik macam tak percaye.. lagi 5 hari genap la setahun fie jadi awek isteri kepade zairi.. 6 hari lagi genap la pulak majlis kenduri kahwin kami.. 3 march ni pulak genap la fie kenal dgn en. suami..

nota comel: kami bercinte lepas kahwin!~

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...