Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, February 10, 2011

banner yang buruk..

assalamualaikum~

oleh sebab aku tak update blog dari pagi hari ni, sekarang aku update.. dari pagi sibuk siapkan banner yang tak berape nak cantik ni kan.. selang2 dengan buat keje ofis.. kalau dari pagi buat non stop.. mau kene buang keje.. ko engat ofis ni vapak ko vunye ke? memang aku tak kretip.. nak buat macam mane.. tapi kire ok da la tu.. habis cantik la kat mate aku ni.. tada.. ni la banner tu.. kalau nak tengok besar punye.. ulangan.. besar punye.. tengok kat atas tu..

gambar sebelah kiri tu mase kiterang g jalan2 langkawi.. dekat cabel car.. yang belah kanan pulak.. pic jalan2 ala2 sigh seeing dekat pullman putrajaya.. motif banner ni??? takde motif sebab aku pon tak paham.. haha.. betape whatevernye otak aku sekarang ni.. semak tak letak gambar gedabak2 kat atas tu? kekadang ade jugak rase semak.. kekadang aku suke.. lantak la semak ke tak.. blog aku.. psssst.. pssst.. korang.. aku punye PSD kat ofis da boleh gune.. sebab tu la aku macam rajin je nak buat keje ofis edit2 gambar + hasilkan banner ni dengan titik peluh aku.. macam la ko berpeluh2 buat banner ni.. auta semate-mate!~

2 comments:

y@t said...

fie okey lar...aku pun bkn pandai sgt..hahahaa

Fifi Nadhrah said...

hahaha..memang la ok..kat mate sendiri je..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...