Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, February 10, 2011

kegembiraan tahap tak melampau sangat

assalamualaikum~

bermula la kisah.. kisah ape la aku nak cerite ni kan.. sebenar-benarnye.. ahad ni bersamaan 13feb2010 bersamaan 10safar1432 bersamaan hari nikah aku.. aku dapat text dari en. hubby.. yang ahad ni kite tengok movie ye.. aku nak reply text die.. skali maxis aku da expired.. ape gune ade fb taknak gune kan? aku chat jela dengan en. hubby..

s: abang
a: ye sayang.. ahad ni kite tengok wayang nak.. abang da beli ticket online da..
s: cite ape? pukul bpe? kat mane? tanye macam polis
a: cite yogie bear.. 3D.. pukul 1.30 kat jusco..
s: bestnye.. thanks abang..
a: abang beli couple seat yang..
s: uish.. macam la kat rumah tak boleh bercouple2..
a:saje je.. ehe..

aku olah sikit la ayat2 cinte kami ni.. bagi sedap sikit & potong mane2 bab yang tak berkenaan.. haha.. sambutan hari nikah kami ni ala kadar je..

vacation on 1st year marriage ni kiterang g sebelum n selepas that day.. 15, 16 & 17jan2010 kiterang ke kota kinabalu.. nnt aku buat la entry honeymoon berkali2 kiterang tu ye.. 26, 27 & 28feb2010 kiterang akan ke meow2.. kuching la tak sabar tunggu nak g meow2!~

2 comments:

y@t said...

bestnye...aku jeles nie~!! kejap je kan dh sethn korang jadi suami isteri...

Fifi Nadhrah said...

haah kak yat.. sekejap sgt.. rase macam baru sebulan kawen.. hikhikhik.. gatal tak?

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...