Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, February 18, 2011

concern tak bertempat~

assalamualaikum~

ni la aku.. si gegirl yang sangat2 la sensitip tahap gaban.. hati mudah terguris.. mudah pecah bagai pinggan kace jatuh kat lantai.. confirm tak dapat cantum balik.. sekarang ni hati aku cukup sensitif dengan soklan menduge hati ni.. sangat2 ok.. tetapi kekadang manusie makcik2 @ orang yang tak rase ape yang aku rase selalu berkate.. takpe la fie/along.. derang saje tanye kabar.. amek berat.. bile aku sound tepek.. tak suke la kalau tanye2 fe cetu.. dijawabnye.. ala.. bukan ape.. suke dengar kalau orang da ade isi.. cilake bangang punye statement.. sakit jugak la hati aku ni.. try korang tanye orang yang penah rase? kalau die jawab biase2 je.. aku da tak boleh watpe la..

ade pulak yang kate.. rugi kau tak preggy.. kalau kau preggy.. sure suami sayang.. ni pon statement tak boleh bla aku rase.. nak je aku jawab.. habis selame ni suami aku tak sayang aku ke? sumtime pelikkan manusie ni.. sesetangah la..

ni paling aku tak boleh lupe.. ade orang tegur aku.. ala2 concern la kan.. dedolu same2 luah perasaan sensitip dgn soklan menduge iman..

z: fie da preggy? z da berjaye..(setelah +-setahun berusehe)
a: oo.. tahniah..takde rezeki lagi..
(dalam hati.. saje menunjuk ke wat sakit hati aku?kan awal2 aku da warn aku sensitip bab ni..)
z: bukan ape.. saje tanye.. ala2 concern gitu..
a: takde rezeki lagi.. jage elok2.. bukan senang nak dapat..(dalam hati.. concern ke nak tunjuk.. dulu time berusehe same2.. tak pulak kua soklan tu kan.. haishh..)

usah dikenang.. buat sakit hati..

nota comel: maaf entry kali ini berbaur sensitip sikit.. wakaka..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...