Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, February 11, 2011

ape la yang kau merepek ni

assalamualaikum!~

disebabkan hari ni hari jumaat.. aku tak update blog time ofis.. aku busy ye.. busy berjalan sebab time rehat lame.. haha.. aku g jalan TAR tadi.. teman kawan aku dak faziatie shoping.. die ajak aku g KLCC.. aku malas.. sebab kat situ bukan ade ape pon.. ramai pulak tu.. baik aku g yang dekat2 dengan ofis je..

petang pulak aku takde mase nak ngadap blog ni.. aku sibuk kire kilo kertas.. unit aku ni ha.. nak jual semue kertas tak terpakai.. aku tukang catit je lepas cine tu susun2 kertas atas timbang.. banyak der.. dapat la dal RM410.. kertas ade la 659kilo.. banyak kan? rase lapang je ofis tu bile da jual semue kertas2 tu.. tengok2 jam da pukul 5.05.. time balik tu.. tak jadi la aku mengupdate blog waktu ofis.. berdedikasikan aku hari ni.. teehee...

bile sampai kat rumah.. aku terase macam kosong je kalau tak update blog ni kan.. aku pon update je.. nak sedapkan hati.. tapi seyes wei.. otak beku je ni.. aku pon tak tau nak cite ape.. kalau kat ofis tu.. ok je otak berangan.. korang macam tu tak? ngaku la.. ngaku.. malu kalau aku sorang je macam tu..

terime kasih bace cerite aku ni!~

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...