Wednesday, June 12, 2013

wordless wednesday #29

assalamualaikum..

biarkan gambar berkatekate.. suatu mase yang tak berape dulu..


p/s        > segale kebusyan terlerai sudah.. cume tinggal sikitsikit.. hari ni masih boleh menarik nafas lege.. boleh la buat kerje dengan tenang.. masih manaruh harapan untuk update banyak entry hari ni.. boleh?



8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

grgnya dia..hihih

Nafira usof said...

garangnye~ hehehehe

izzah said...

ni ufairah ke ni..hehe..nampak lain...cute muka buat cmni..hehe...marah sape la ni yek...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

comei nye Ufairah wat muke

mama_saly said...

comel.pandai ufairah wat uka gitu..ni memek muka marah ni..hehe..marah kat cape cayang..

zarena heeney said...

naper tu masam jea muka ufairah

ros_reeza said...

serius je mukanya :)

SweetLikeWhat said...

gebu la ufairah dulu2..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...