Monday, July 23, 2012

salam ramadhan..

assalamualaikum..

alhamdulillah.. da 3 hari kite berpuasekan? dan paling teruknye bile saye tak ucapkan salam ramadhan buat semue kawankawan.. masih tak terlambatkan saye nak ucapkan salam ramadhan?

~SALAM RAMADHAN KAREEM KAWANKAWAN~


selamat berpuase kawankawan.. saye ingin memohon maaf atas segale kesilapan  yang saye da buat.. semoge kite dapat melipat gandekan amalam di bulan mulie ni.. 

gambar ihsan dari pokcik google

hari ni hari pertame bekerje di bulan puase.. semoge kite dapat menfaatkan time rehat kite.. da tak boleh makankan.. boleh ambil short nap 'qailullah' sebelum zohor.. then boleh la mengaji ke.. bace ma'thurat ke.. semoge amalam kite diterime Allah.. amin..


2 comments:

y@t said...

salam ramadhan efi...

mohon maaf jika da salah & silap yer...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

salam ramadhan jugak (^___^)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...