Friday, July 13, 2012

aik.. mane ufairah pergi ni..

assalamualaikum..

hari ni saye nak cerite tentang ufairah.. tengok tajuk la kan.. sekarang ni ufairah da hebat menerap.. 2 3 hari ni la bagi saye la.. padahal da lame.. BS ufairah selalu cakap.. ufairah pantang baring je menerap.. baring je menerap.. sebelum ni ufairah taknak menerap pon kalau kat rumah kami.. seminggu dapat tengok 2 3 kali je die menerap.. ntah kenape 2 3 hari ni ufairah suke menerap kat rumah.. bukan takat menerap.. siap gulingguling lagi..

tengok tajuk entry ni la.. 'aik mane ufairah pergi' hehe.. tau sebab ape? sebab tibetibe je ufairah da takde dari toto.. saye selalu bentangkan toto sebenarnye comforter ko fifi depan tv.. dulu pakai tilam die je.. bile da pandai gulingguling saye pakai la toto tu.. ufairah hilang ke mane? keluar dari toto la.. hebat betul anak ibu berguling.. kalau atas katil kejap je da ke hujung sane sini.. saye dan en. suami da kene aware.. kalau nak tinggalkan ufairah atas katil kene letak tembok besar bantal keliling katil.. kalau tak ke bawah la anak ibu.. mintak jauh la.. saye tak snap lagi gambar ufairah menerap.. nanti saye da snap saye post kat sini..

anak ibu sayang.. anak ibu da pandai menerap tau.. da pandai gulingguling.. dalam 2 3 hari ni.. ibu tulis entry ni 13 julai 2012..

3 comments:

PutriesNoora said...

bagus2...good girl ufairah..hehehe

pijon said...

ufairah dah teror meniarap..tak lama lagi pasti merangkak plak kan sayang..raya ni merangkak leh kutip duit raye hehe..

fifi said...

sis nora: inshaALlah oneday sis akan merase jugak.. saye doakan.. amin..

pijon: hihi.. kutip duit raye la nanti.. kite pulak terlebih eksited kan.. klu belikan beg raye boleh tak?

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...