Wednesday, July 16, 2014

wordless wednesday #51 - dugaan bulan puasa.. kemalangan..

assalamualaikum..

kejadian pagi jumaat yang lepas selepas saye hantar anakanak ke rumah BS..




motor yang langgar kami..
cerita lanjut menyusul nanti..

11 comments:

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Ya Allah..Dugaan buat fifi.. sabar banyak2 k..

DYatie said...

Allah.. dugaan buat korang sekeluarga. Huuu.

dalila said...

Masya Allah..teruk jgk..
nasib baik bdk2 dh antar umah BS..citer la cptt...

ayu Ismail said...

Tabah hadapi dugaan ya dik..

Anis said...

Ya Allah..dugaan dibulan puasa..nasib xde budak2..

Aty_Fared said...

Ya Allah..betul2 dugaan ni.. lagi2 nak raya ni... langgar tepi tu.. harap semua nya selamat yer...risau lak..

Kopiolimauice said...

Ya Allah teruk gak tu dah la nk raya kna guna duit bnyak..sabar ek

Nafira usof said...

teruk jugak tuh.
semua org ok ke??
harap2 x de yang serius~

ANIM said...

Fifi selamat, anak2 selamat...
Alhamdulilaj...
Dugaan Ramadan kan...

Julia Johari said...

Astagfirullah....fifi...teruk yer ya Allah...harap fifi takde apa2 ye...harap sgt ujian ini buat fifi lg kuat...Allah

Mimi Azirah said...

teruk jugak kereta tuh..adehh

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...