Monday, July 7, 2014

menjahit!~

assalamualaikum..

hari ni taknak update blog.. mood ke lain.. hahaha.. jap g nak BW kejap.. lepas tu sambung menjahit.. saye tengah jahit lace dekat baju raye saye.. lepas tu nak jahit manik.. first time jahit baju raye sendiri.. sebelum ni jahit manik baju kahwin sendiri..  baju ufairah dah siap.. baju abah ufairah seminggu sebelum raye boleh ambil.. baju ulwan baru hantar semalam..

ni la baju raye saye.. warna? suprise!~ hihi..

baju korang da siap?

http://nurulnhaa.blogspot.com/ <         kenape fifi tak dapat komen kat blog ni? kalau korang singgah minta bagitau nurul ni ye..

9 comments:

dalila said...

lorhhh..aku ingtkan kaler itam..rupenye gmbr black-white..hahaha..tu yg mcm pelik je

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Untung la pandai jahit baju sendiri... dpt jimat kos jahit.. kalau la farah pndai jahit baji sendiri hari2 tukar baju p ofis...hehehe

Aty_Fared said...

besh nya pandai jahit baju sendiri... :)

Didie Kamila said...

bertuah nya pandai menjahit..siap bole jahit baju sendiri lg..mesti bole design mcm2 kn ikut citarasa sendiri..

Kakzakie said...

Puas hati kalau jahit sendiri kan Fifi. Warna apa pun tak kisah janji baru kan hihi..

Julia Johari said...

Hebat fifi jahit baju sendiri...air tgn sendiri sgt mahai banding yang di beli...julia dah siap semua baju raya family sejak bulan mei...xmo sesak2 otak hehhe

Kopiolimauice said...

rajinya la ye mnjahit saya semua tempah je hihihi ;p

::EIDA:: said...

wahh cantikk baju ade lace... warna apakah? jeng jeng jenggg

Mimi Azirah said...

bestnye pandai jahit sendiri

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...