Thursday, July 17, 2014

kursus sakinah dan mawaddah

assalamualaikum

baru nak cerite tentang kemalangan jumaat lepas.. sekali datang office tengok email dapat kursus.. yes.. cukup dah 7 hari hari ni.. alhamdulillah.. tak payah fikir dah hal kursus.. tengok tajuk sakinah dan mawaddah.. tengok tentatif.. menarik sangat kot.. tengah fikirfikir.. bila saye nak pump susu.. rase sayang nak tinggal dewan bile ade ceramah yang berkaitan dengan keluarga.. tak sabar rase nak pergi..


nanti saye share ape pengisian kursus ni.. inshaAllah.. jadi hold dulu cerita kemalangan tu.. sabaq na.. hihi..

10 comments:

Kakzakie said...

Betul Fifi kalau ada peluang pergilah sebab kursus ini pasti penuh pengisian..

DYatie said...

Alhamdulillah. Best kursus nya. Yt dh lebih 7 hr sbb induksi hr tu. Haha.

Jari Manis said...

Selagi x cukup 7 hari kyrsus mmg susah hati :-)
Citer excident? Kenap? Kenapa? Ok ok x pe nanti citer tau

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Tajuk best!!! nanti jgn lupa share input sikit na..=D

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Tajuk best!!! nanti jgn lupa share input sikit na..=D

Sheila Salim said...

Assalamualaikum fifi, nanti cerita lebih lanjut pasal kursus ni yaa~~~

ayu Ismail said...

wah mesti best tentang keluarga sakinah kan

Kopiolimauice said...

selamat berkursus...

dalila said...

alaaa...aku ade sehari setgh lg xcukup!!

Mimi Azirah said...

tajuk best

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...