Wednesday, November 13, 2013

wordless wednesday #44 - gambar hari ni cerite esok..

assalamualaikum..

pagipagi rajin nak up cerite ni.. sekali tengah hari malas.. tibetibe lepas rehat teringat.. hari ni rabukan.. wordless jela.. hahaha.. senang..


anak solehah saye.. walaupun comot.. ibu tetap sayang!~

7 comments:

dalila said...

Comot apenye..comei la tu..dh bsr dh nmpk ufairah..dh bole kawen dh..haha..tp seyes weh..2 gmbr ni nmpk ufairah mature

Nafira usof said...

amboiii.. dah pandai bergaya dengan handbeg yer~ comel sangat~

ANIM said...

amboi..dah pandai bergaya...
jelesnya

IntaNBerliaN said...

anak2 ni walaupun comot tetap comel.. walaupun baru bangun tido tapi tetap kita rasa wangiiiiii kann.. :-)

ros_reeza said...

tak comotlah.. hihi..
nasib baik rabu ada wordless kan?.. hihi

IbuNoey said...

lagi comot,lagi comel.hehe..tapi kat rumah je la..;)

zarena heeney said...

oooo nie gaya datinnya
haah mmg merelap clutch tu hehehehe

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...