Friday, November 15, 2013

ibuibu engkaulah ratu hatiku..

assalamualaikum..

hari ni sakit kepale sebab kene hujan pagi tadi.. tak larat nak buat kerje.. selamat esok da cuti.. boleh rehatrehat sikit.. tulis blog pon satu terapi kan.. bagi saye la.. tapi ikut mood jugak.. sebenarnye mase da makin kurang.. kene bagi dekat parentlite sikit..

tengok tajuk dekat atas tu.. sebenarnye.. tu antare lagu favorite ufairah.. bukan untuk dengar tau.. untuk nyanyi.. kadangkadang ufairah datang dekat saye.. panggil.. ibu.. ibu.. suare manje sangat okey.. lepas tu terus nyanyi lagu tu dekat saye.. memang melting la.. lirik lagu..

ibu.. ibu..
engkaulah ratu hatiku..
bila ku berduka..
engkau hiburkan selalu..
ibuibu..
engkaulah ratu hati ku..

rase macam.. wah.. terharunye.. walaupon tak tahu la ufairah paham ke tak.. tapi saye bersyukur sangat dapat seorang khalifah yang sangat bijak cerdik di mata saye.. kadangkadang geram jugak sebab ufairah terlalu buas.. bile bace lirik terase bersalah pon ade jugak.. bukan main berie nyanyi cakap ibu selalu hiburkan hati.. kalau buat perangai.. kene juga dengan ibu.. hiburkan ke macam tu?

7 comments:

izan mama mia said...

ehe...teringin lak nak tgk real ufairah..mesti keletah org nya kan...cam comel je nyanyi lagu tu yer

izzah said...

hehehe...ufairah budak bijak....xpe2...hiburkan hati ibu jgk kan ufairah...hehe...

syafakillah fifi...moga sentiasa sihat...=)

kUyacUmi said...

salam....nak tanya..akak keje kt perangkaan kan?

IbuNoey said...

pandai ufairah nyanyi yer..sejuk hati ibu tu..;)

ros_reeza said...

mesti happy kan.. pandai dah Ufairah nyanyi ek..

Ena's Stories said...

mesti cute bila ufairah nyanyi kan...comey je sore dia kan...

zarena heeney said...

lagu kesukaan umairah jgk tu
sambil nyanyi sambil tgn tuju kat kita heeee

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...