Monday, November 18, 2013

big M..

assalmualaikum..

hari ni ade cerite.. ade banyak cerite.. tapi nak bagitau semue yang hari ni.. saye malas nak update blog.. malas nak fikir.. saye sakit kepale sebab tak cukup tidur rasenye.. kenape tak cukup tidur? sebab saye main candy crush saga.. benci r.. nak kene kurangkan tahap kesangapan main game ni.. takmo hanyut da..

ade cerite dan gambar best.. gambar anak dare saye.. esok la kot saye up cerite tu.. sekian entry hari ni.. ni pon untuk bagitau korang yang saye masih wujud di sini cume penuh dengan huruf M hari ni.. k bai..

nanti kite cerite tentang ini ok..

6 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum...

Haaa..sama!! sofia arinih pun the big M...weekend yg penat..bgn pun sakit2 badan..haha terus arinih xde mood nk buat ape2 hehe

regards,
Triplesmiley

zarena heeney said...

hari nie ena sgt rajin hehehehehe

dalila said...

candy crush???ko dh terjebak ke??
hahaha

Nafira usof said...

setakat nih sis masih x de hati nak main CC tuh. tak tahu lah kenapa x de hati nak main.. hehehe

Omelnye Ufairah~

Mizz ErMa said...

ufairah ade telekung baru ke tu? hihi

dalila said...

hoi..hoii..hoiii..
bangun..bangunn..bangunnnn...
jgn bermalasan..nnt kenan..
ahaks!
mmg btl2 BIG la 'M' ko ni..hahaha

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...