Wednesday, December 11, 2013

wordless wednesday #43 - bercucuk tanam..

assalamualaikum..

lame tak berwordless dihari rabu.. ok jom tengok gambar..

mulemule kami bercucuk tanam.. ufairah pakai alat yang ori punye.. mulut sibuk.. nak main.. nak main..

sekali ibu da belikan set mainan.. tinggal tak rasmi atas tanah je lagi.. sayang la pulak.. smartkan..

11 comments:

Super Girl said...

untungnyee ada ibu belikan . ibu nak jugak set tuu !! bhehehe :D

dalila said...

mcm best je..tp klu danish nk bercucuk tanam kat mn?
hahaha

IbuNoey said...

hehe..comelnya set dia tu..lepas ni,rajinlah ufairah nak berkebun..

IbuNoey said...

hehe..comelnya set dia tu..lepas ni,rajinlah ufairah nak berkebun..

izan mama mia said...

cam best jer dpt bercck tnm tuu..cni xdok kawasan nk tnm..hbs bersimen

Nafira usof said...

kiutnyeeee.. beli kat mana menan tuh?

kUyacUmi said...

salam kak....mintak emel boleh...

kUyacUmi said...

or contact aida kt emel ni kuyacumi@gmail.com...

dalila said...

hari jumaat dh weh..update la..
ke pembawakkan budak
hehe

::EIDA:: said...

wahh siap ade mainan cucuk tanam? hebat! zaman sekarang niii. hehehe

ros_reeza said...

minat bercucuk tanam :) bagus.. a'a..macam sayang nak guna sebab cantik kan warna dia..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...