Friday, December 20, 2013

gelagat ufairah at Gambang Resort City.. #part5

assalamualaikum..

tak sangke cerite gambang da sampai part 5.. padahal duduk tak sampai sehari lagi kat sane.. jangan risau.. lepaslepas ni takde apeape sangat pon yang saye dengan ufairah buat.. makan tidur makan tidur je.. kan saye cerite saye disambut oleh hujan mase kat sane.. tak hujan sekejap kami mandi kolam.. lepas tu hujan balikkan? sepanjang malam tu hujan.. sampai bile? nanti saye cerite..

bile belek gambar gambang nampak gelagat ufairah..jadi kite cerite la gelagat ufairah.. mulut potpetpotpet macam saye.. memang tak berenti cakap.. ade je bende nak ditegur.. lepas tu kalaukite tak balas ape yang ufairah cakap.. selagi tu ufairah ulang.. penat deh layan.. tapi mase ni la kite nak melayan anak kan.. nanti da besar mesti rindu.. jangan kate da besar.. tengok video ufairah mase baby pon da rindu.. cube tengok gambar bawah ni..


korang rase ufairah cakap ape bile tengok makanan ni? ufairah jerit kuatkuat mase dinner tu tau.. 'eeii.. taik.. eeeii..taik..' korang tau.. mase tu saye rase macam nak nyorok bawah meje.. malu kot.. lepas ufairah cakap tu.. saye cakap.. 'haishh.. jangan cakap macam tu.. nikan ice cream..' lagi kuat die jerit eeii taik.. geram tau.. lagi kite larang lagi ufairah jerit kuat.. risau orang pandang je.. mane belajar ntah. sampai sekarang.. asal hitam sikit alaala najis tu.. mule la sebut.. eeii taik dengan muke gelinye..  geram kot..

perasantak            > tajuk gelagat ufairah.. tapi takde pon gambar ufairah!~

5 comments:

Kopiolimauice said...

budak2 kan mmng fikiranya lain skit ^___^ hahha...

Cik Puan Rara said...

mana gambar ufairah.xnk tgk eskrem.hehehe

Mar Mansor said...

anak saya wat bunyik ..."eeiiii.." benda y dia tak kenan..klu cam eskrim tu maybe dia ckp.."eeeiiii..totor.."

ros_reeza said...

dah part 5 dah:)
budak -budak kan. hihi.. spontan je ek dia cakap camtu..

dalila said...

hahaha
aku pun,kalau danish ckp cmtu rasa nak lari nyorok bawah meja..

*bz weh..pg ni sibok dok siapkan claim aritu..dh la last date arini..sempot makk*

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...