Friday, December 20, 2013

kasih abah..

assalamualaikum..

petangpetang ni syok up gmbar.. kasih rehat minda sikit.. lagi 3 minit nak balik.. karang pendekpendek sudah.. lepas makan dekat secret recipe.. ufairah ajak naik train.. nak naik sorang takut.. jadi abah kene teman.. tengok dan nilai sendiri.. betul ke tak kasih abah..



ngamngam je abah duduk.. kalau ibu naik sekali mau tak jalan tren tu.. hahaha.. bayangkan kalau takde anak.. isteri suruh.. ade suami nak? betape kasihnye abahkan.. bile nak tau.. cube kenang ayah kite.. sedihkan.. hebat kasih ayah.. tapi kasih ibu tetap membawa ke syurga.. gambar bawah.. abah pergi keluarkan duit.. tinggal ibu berdue layan makan dekat secret recipe.. abah datang tinggal la separuh makanan.. hahaha..


6 comments:

Kopiolimauice said...

hihihi..cute je ank + ayah msuk dlm tu ;)

ros_reeza said...

best dapat naik tren tu.. hihi. nanti kak fifi naik pulak :)

dalila said...

hahaha..
nak tegelak weh tgk gmbr ni..aritu kat fb tgk sket je..

izan mama mia said...

hihih bertabahlah duhai abahnya....

ibuhebat said...

best jugak nak choo choo train ... hehe

dalila said...

oit..oitt..
bangun..bangun..bangun...
selasa dh ni..
kate dh rajin up

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...