Thursday, May 2, 2013

selamat hari pekerje.. (Semalam)

assalamualaikum..

SELAMAT HARI PEKERJA

baru sempat nak ucapkan hari ni.. sorry ye korang.. tak kire la korang pekerja swasta ke.. pekerja kerajaan ke.. pekerja rumah ke (suri rumah dan bekerje dari rumah).. semuenye saye nak ucapkan selamat hari bekerje.. maaf sangatsangat sebab lambat wish.. agak ketinggalan.. maaf ye korang.. lame tak mengarang entry rase janggal pulak.. hahaha.. gedik kan~~

last week saye sibuk.. hari jumaat pulak line internet problem.. hari sabtu ahad tak sempat nak up entry.. hari isnin dan selase lepas pulak saye cuti sakit.. jadi lame sangat tak up entry dan rindu sangat dekat korangkorang.. terime kasih sebab masih sudi mengjenguk ke sini even lame sangat saye tak up entry..

ok.. hari ni saye try BW sejauh mungkin.. saye komen sebanyak mungkin entr korang.. dan cube untuk up semue entry basi saye.. hari jumaat lepas saye da tengok folder gambar.. ade gambar hot air balloon.. gambar maternity and children expo.. ade gambar terengganu.. johor.. banyak lagi la.. ok.. nanti saye sambung lagi.. nak BW dulu.. tunggu kedatangan saye!~

3 comments:

Nafira usof said...

selamat hari pekerja jugak~ :)

selamat kembali ber blog jugak~
penat kan nak marathon balik BW~

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

selamat hari pekerja jugaks (^___^)

Lisa Sheila said...

Happy belated labour day fifi..heee... Tu la..dah lama fifi x on9 ..rindu2.. Hehe..selamat kembali berblogging ye fifi.. Take care :)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...