Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, December 31, 2014

NO TITLE..

assalamualaikum..

bile lame tak menulis.. memang susah nak dapat mood.. sebab hari ni hari terakhir dalam tahun 2014.. kene jugak cop entry kat blog ni.. macammacam terjadi dalam mase terdekat ni.. paling sedih keadaan banjir di pantai timur.. Allah hu rabbi.. moga mereka  semua tabah dan sabar,, ikut hati nak je ke sane membantu.. tapi ade penghalang.. tapi percayalah rakyat pantai timur.. saye sentiasa mendoakan kalian..


tak sudah cerite banjir.. cerite kapal terbang pulak.. Allah hu rabbi.. bertimpatimpa dugaan dari Mu.. kite yang tidak terlibat secara langsung pon terkesan.. apetah lagi yang terlibat secara langsung.. moga segala masalah.. pencarian.. dipermudahkan Allah.. korang.. sebenarnye.. ade banyak bende nak cerite.. cume badan saye ni.. lemah lesu..penat..

nak imbas kembali tahun 2014.. tapi tak mampu.. malas.. inshaAllah nanti.. tapi bagi saye.. tahun 2014 tahun yang sangat mencabar bagi keluarga kecil kami.. dari segi kewangan.. hubungan.. segalagalanya la.. inshaAllah.. kalau panjang jodoh saya dengan suami tercinta.. februari 2015 nanti.. kami akan lepas fasa 5 tahun pertama.. alhamdulillah.. tak sabar sangat.. sebab ramai cakap.. bile dah 5 tahun.. keluarge akan teguh sikit.. harapharapnye lah..

tahun 2014.. tahun kegembiraan bagi saya sebab saya dapat melahirkan ulwan secara semulajadi.. saya dapat berada di zon.. di mana saya lupa akan semua hal dunia.. segalanya dengan Allah.. sampai saya lupa ufairah.. lupa suami.. yang saya tahu.. mohon dan mohon dengan Allah.. tiada siapa yan boleh bantu kita kecuali Allah..

tahun 2014.. tahun yang menduga dari segi kewangan.. sebenarnya.. kami dah beli rumah.. alhamdulillah.. saye tak pernah cerita lagi dekat sini.. alhamdulillah syukur.. dari situ kewangan kami di uji.. dan lagi teruji bila tabung simpanan untuk kami pergi bercuti hilang.. +-RM2k.. Allah hu rabi.. sedih..

dan.. pada tahun 2014.. kami mula berniaga offline di carboot sale.. ini yang terbaru.. ini yang buat saya penat.. tak larat.. tak bermaya.. tapi saya selalu berpesan pada diri.. takpe.. mudamuda ni nak kerah tenaga.. inshaAllah.. kalau panjang umur boleh rehat.. akan saya berusaha selagi boleh.. ok.. sampai sini je.. bye!~

korang! dah lame saye tak BW.. minggu ni langsung tak menjalinkan ukhwah.. lepas publish je entry ni.. saye akan ke rumah korang.. siapkan kopi!

6 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum fifi, Allah.. semoga awak sekeluarga tabah menghadapi dugaan ini.. sheila pun lebih kurang sama macam situasi awak. teruji dari segi kewangan.. sebab berhenti kerja 3 bulan lepas. semoga tahun baru ni, lebih baik daripada sebelumnya. amin...

Kaseh Kamila said...

be strong..hrap2 nya semua baik2 je lpas ni..

Kopiolimauice said...

berat gak tu dugaan smpi 2k klu sy dh menangis dlm hati je la... moga thn depan makin kukuh la ye dri segi semua sudut....happy new year ketemu lgi thn depan ;)

Kakzakie Purvit said...

Moga tahun 2015 menjanjikan kebahagiaan buat kita semua fifi..

Unknown said...

Assalamualaikum Fifi.. Semoga Allah permudahkan urusan fifi ya. Doakan Fatim juga...

dalila said...

Thn 2014 yg byk dugaan utk negara..
in sha Allah duit yg hilang tu diganti dgn rezeki yg lebih melimpah ruah..gud luck utk keje br ko..sedapppp..aku rs ko blh cari mkn ngan wat mcm2 lg..mcm kek ke..amik order..aku nk order roti lg..kali ni nk 2..mggu dpn bwk ye..yg bsr tau..kali ni nk beli ;)))))

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...