Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, May 10, 2012

rase sangat down..

assalamualaikum..

saye tak tau either patut atau tak patut saye menulis bende ni di sini.. sedangkan saye tengah tulis di sini.. biarlah saye luahkan ape yang saye rase sekarang ni.. semalam tak update blog sebab sangat bz.. hari ni intro je da bunyi macam serius.. saye rase saye da buang mase remaje saye dulu.. yang Allah da bagi peluang untuk saye berjaye di mase sekarang.. tapi saye siasiakan.. kalau la boleh patah balik.. saye sanggup untu ke sekolah semule.. belajar dengan lebih rajin.. dulu saye sekolah di SMKA sharifah rodziah dan SMT kuala lumpur @ T.I.K.L.. 2 2 sekolah tu sekolah yang gah.. yang mane semue pelajar yang mendapat result  cemerlang baru boleh masuk.. 

Allah bagi saye peluang ke sekolahsekolah yang hebat.. pelajar pon hebathebat.. saye siasiakan.. Ya Allah terase rugi sangatsangat.. kalau tidak saye boleh jadi insan yang lebih berjaye.. baru sekarang saye sedar kite patut berdamping dengan orangorang yang ingin belajar.. sedihnye.. saye terase macam nak quit dari kerje sekarang kerane kerje sekarang tak boleh membuatkan saye lebih maju ke hadapan dan kemungkinan besar saye akan melakukan kerja yang same sehingga umur saye 58 @ 60 tahun.. mampukah saye buat bende yang same dekat 30tahun? bosannye..


sedihnye saye, saye tak mampu majukan diri saye kerana saye da siasiakan peluang yang Allah bagi.. saye rase sangat down.. rase nak nangis.. saye rase nak quit job sekarang dan cari peluang yang boleh majukan diri saye.. tapi saye takut nak face problemproblem dan risiko bile saye buat itu semue.. dalam kesedihan ini saye fikir kenape saye jadi begini.. sebab saye tak belajar rajinrajin, tak berkawan dengan orang yang sangatsangat suke belajar.. :( tapi saye tetap sedapkan hati saye bahawe perancangan Allah ini yang terbaik.. ade hikmah disebaliknye.. saye cube redha dengan ape yang Allah berikan pade saye.. terime kasih YA ALLAH.. semoge saye boleh bangkit untuk mase depan saye, suami dan anak.. :) 


sejuk hati bile pandang muke si comel ufairah.. tapi saye tetap sedih sebab siasiakan peluang yang Allah bagi..

6 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jgn dikesal benda yang dah lepas...tumpukan perhatian masa sekarang..Insyaallah :)

Fifi Nadhrah said...

inshaAllah.. akan perbaiki untuk mase akan datang..

tiefazatie said...

jgn menyesali apa yg dh terjadi..just trust urself n enjoy life rite now..=)

Fifi Nadhrah said...

sekarang tengah membina diri.. redha je.. hihi..

tiefazatie said...

hye dear!..
alhamdullilah..chaiyok2!u can do it!

Unknown said...

xpe dear, jangan kesalkan kesilapan lalu, sebliknya terus melangkah untuk lebih maju kehadapan.. chaiyok2 (^___^)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...