Wednesday, June 11, 2014

pengalaman bersalin haziq ulwan.. wordless wednesday #49 gambar bersalin #part 6

assalamaualaikum..

gila tak tajuk entry.. gambar bersalin.. hahaha.. sebenarnye.. tu gambar mase saye bersalin.. dan tu bukan gambar pertame haziq ulwan.. ade gambar lagi sebelum tu.. tapi cukuplah tu je kan..


11 comments:

Kopiolimauice said...

ooo... besalin dalam air ek...

dalila said...

wahhhh...bestnyee..bertuahnye ulwan..doakan aku plak..yg penting nk kene kuatkan semngat dulu..gegege

nn lylyn said...

dalam air ni.. selesa x?

Nafira usof said...

teringin nak baca pengalaman bersalin fifi.. buat lah satu n3 khas citer pengalaman bersalin dlm air tuh.. tingin sangat nak baca neh.. hehehhe

Wak Gelas said...

wahh dlm air tuu., uHUuu

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah dlm air tu..

Kakzakie said...

Fifi ni kenalah bagi banyak-banyak gambar dan cerita dlm N3 baru best. Ini tak puaslah..

Chekgu Azrine said...

Bersalin dlm air ke..penglamn bru ni..nti cerita la ye

Mimi Azirah said...

Brrsalin dlm air eh...crite la pglaman bsalin dlm air

ros_reeza said...

Alhamdulillah..selamat semuanya.. tahniah kak Fifi..

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Wahhh indahanya nampak bayangan si kecik kt dalam air tue..=D

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...