Wednesday, June 11, 2014

jom kerja!~

assalamualaikum..

akhirnya.. cuti tiga bulan 90 hari saye dah habis.. sob..sob..sob.. terpakse la saya pergi kerje dengan berat hati.. risau nak mula kerje sebab lame sangat cuti.. haha.. takut mate tak terbuka.. takut penat macammacam lagi la.. 

suami da bagi kebenaran sambung cuti lagi sebulan.. hati nak sangat.. hahaha.. malas kot nak kerje.. kot boleh jadi suri rumah sementare.. best juga.. lepas fikirfikir.. call admin semua.. akhirnye keputusan dibuat.. tak jadi sambung cuti.. kerja la saye hari ni..

tabahlah hati ini datang kerja.. yang best.. kerje pon takde hari ni.. jadi boleh la saye mengarang cerite lepas tu auto publish.. lepas tu boleh BW puaspuas.. bace entry korang yang lame tak bace.. wah.. lepas lunch ni ye.. cume sekarang mase terhad sikit.. nak kena pump susu.. walaupon pakai fs.. saye selese pam dalam stor..

dalila.. taknak melawat aku ke? jom ucap selamat bekerje untuk saye.. hahaha.. poyo sangat kan!

7 comments:

Kopiolimauice said...

selamat bekerja la ye....

awEEN said...

fi..rase sekejap je 90 hari tu kan..apape pon hepi working! hehe..

Nafira usof said...

dah start keje dah.. sekejap je 90 hari kan.. apa lagi kalo 60 hari.. lagiiiiii lah sekejap jer. :)

Selamat kembali bekerja~

dalila said...

hakhakhak..selamat bekerja..aku xsempat turun wehh..td time off..kul 430 ni nk blk dh..aku turun esok yer..

Chekgu Azrine said...

Selamat kembali mencari rezeki sis

Mimi Azirah said...

Selamat bekerja fifi...bila dh cuti lme nak keje smla tuh lemahkan

ros_reeza said...

selamat bekerja semula ye kak Fifi.. hihihi

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...