Thursday, March 12, 2015

adik faqih

assalamualaikum..

minggu lepas balik melaka.. jumpe adik kesayangan saya..
sejuk hati tengok dia macam ni..
seronok sangat..
walaupon takde exam besar..
UPSR PT3 dan SPM..
tapi family kami tak kesah..
biarlah dia.. asalkan dia bahagia.. dia seronok..





waktu ni saya hantar adik balik ke pusat tahfiz dia.. waktu nak maghrib.. semua dah bersedia nak berjemaah.. seronok tengok semua berserban.. Allah hu akbar.. moga ulwan pon begini..

7 comments:

Eda Michio said...

Sejup mata memandang...
salam ukhuwah dari sy...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam fifi,
memang sejuk mata memandang adik uols tau3

Jari Manis said...

X pe fifi ilmu akhirat tu lebih bernilai dan tinggi harganya, sejuk mata memandang

dalila said...

Alhamdulillah..teringin sgt nk antar danish skolah tahfiz jgk 1 ari nnt..

LYAfrina said...

alhamdulillah..sejuk mata memandang..

IbuNoey said...

Betul,betul,betul.sejuk mata memandang.teringin nak anak-anak sendiri macam ni.

♥TheOnlyFarah♥ said...

Alhamdulillah... Semoga berjaya dunia akhirat...;)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...