Wednesday, December 19, 2012

wordless wednesday #8

assalamualaikum..

lame tak update sebab malas dan malas.. jadi saye gunekan hari rabu tanpe katekate untuk sapu salji yang agak tebal di sini..


 


 





4 comments:

SumeSakan said...

wahhh d amnakah permandangan ini...sama lah kita dear..skang ni sibut ya amat....sempat update seminggu sa, due je...hehehehe

Fifi Nadhrah said...

dekat melake.. dekat belakang sekolah henry gurney.. cantik kan.. :) lepak petang makan lempeng kat situ.. hihi.. dalam 5minit je dari kampung..

syiela said...

catiknya pemandangan tu... bestnya dapat lepak2

Fifi Nadhrah said...

cantik.. sangat cantik..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...