Tuesday, October 30, 2012

tak kire.. nak jugak..

assalamualaikum..

saye tak kire.. saye nak jugak ucapkan selamat hari raye aidiladha pade semue yang singgah ke sini.. lame sangat tak update.. sebab saye busy..  tak kesah la kan belated aidiladha.. saye nak mintak maaf jika ade buat salah.. pade pembace blog ni.. kalau entry saye buat korang terase.. maaf sesangat!~ raye ni sedih sikit sebab tak dapat balik perak.. nak pergi kubur arwah mama.. rindu sangat dekat mama.. :(

2 comments:

syiela said...

selamat hari raya idul adha ye

TiranaAduka said...

terlambt ucap.

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...