Thursday, November 15, 2012

rindunyeeee.....

assalamualaikum..

mulemule nak bagitau.. ni entry auto publish.. saye rase rindu sangatsangat dekat ufairah.. saje nak tulis macam ni.. nak bagitau betape ibu die rindu die time kerje.. mane taknye.. 4hari bersame.. ke mane sahaje.. kan keluarge kecil saye jalanjalan cari pasal selame 4hari.. saye banyak habiskan mase di bilik sambil peluk cium gomol ufairah la.. tak pon dalam kerete.. 

terase la kosongnye hari ni.. rindu bau die.. rindunye bau ahli syurge kesayangan saye tu.. tetambah bile ingat pagi tadi.. mase saye nak hantar die ke rumah pengasuh.. die nangis.. again.. die nangis ok.. selalnye ok je.. tapi pagi tadi menangis sambil nak datang kat saye.. bile saye hulur tangan.. mintak salam.. die hulur 2 2 tangan.. nak saye dukung.. ala.. ciannye.. sayu hati nak g kje.. tu yang teringat terindu sampai sekarang.. sekarang da pukul 459.. tapi saye masih ade kerje nak kene settlekan.. takpe.. sabar.. balik nanti dapat la jumpe si kecil tu..



p/s: Ya Allah.. Kau kurniakanlah rezeki anak kepade semue suami isteri yang masih TTC.. Kau permudahkanlah urusan mereka Ya Allah.. sesungguhnya Kau la yang maha pengasih dan penyayang.. amin..  

3 comments:

IntaNBerliaN said...

ank adlh anugerah terindah kn...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

anak adalah sesuatu yang palingggg beharga.. amanah besar dari Allah buat kita...

amin.. untuk doa tu~ terharu.. huk3 (T___T)

izzah said...

betul kan..anto anak ke pengasuh pn kita dah rasa sebak n rindu....

amin...moga kawan2 yang masih berTTC tu berjaya dan dikurniakan nikmat anak macam kita..amin..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...