Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, November 10, 2011

excited!~

assalamualaikum!~

selamat petang.. aku headache hari ni.. da whole da.. left side.. maybe migrain kot.. :( kesian kan.. even tak sihat aku prefer duduk ofis sebab dekat ofis aku behave sikit.. minum air banyak.. more than 2liter.. ofis hours la.. 7.30am-4.30pm.. kalau kat rumah 1liter pon tak sampai.. wakaka.. jadi aku rase aku lebih mengamalkan gaye hidup sihat di ofis dari di rumah..

malam tadi lepak-lepak atas katil sambil en. suami mengurut kaki aku yang lenguh2 sebab tak mampu tampung berat badan ni.. baby dalam womb ni bergerak2.. sekarang ni about 1.526kg.. agak besar kot.. jadi terase la bile die gerak tu.. aku rase bukan kicking sebab bukan bahagian kaki die yang bergerak.. tapi perut aku nampak berombak.. sebelum ni aku tak berape alert dengan pergerakan baby ni.. tapi malam tadi saje usha-usha perut mase die gerak2 tu.. nampak perut bergerak.. bile bagitau en. suami baby diam pulak.. pandai da nak kenekan abah die ni kan.. hehe..

bile aku pujuk-pujuk.. cakap-cakap.. pandai pulak die gerak.. sangat aktif ok.. dapat la 5-6 kali en. suami tengok perut aku yang berombak tu.. tetambah pulak perut memang tengah senget sebelah.. baby dalam ni duduk belah kanan.. bile tekan belah kanan perut.. keras.. belah kiri macam kosong pulak.. kuase Allah kan.. pade tarikh 9 november 2011.. aku dapat tengok perut aku berombak hasil gerakan baby dalam perut.. terime kasih YA ALLAH..

aku mohon padaMU.. KAU berikanlah zuriat kepada insan-insan yang sedang menanti pemberian yang tak ternilai ini.. amin..

notakaki--> aku mohon maaf andai mengguris hati sape-sape yang membace entry ini.. aku cume mencoretkan kenangan yang tak seberape untuk kenangan aku, en. suami dan anak-anak aku.. inshALlah.. aku juga sentiase mendoakan kehadiran cahaya mata dalam kehidupan korang.. semoge Allah memperkenankan doa kite semue.. kerana aku juga pernah merasai keperitan itu walaupun sekejap dan tak sehebat korang.. amin..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...