Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, November 18, 2011

2nd maternity & children expo!~


assalamualaikum!~



aku dekat ofis sekarang ni even aku tengah cuti.. en. suami pergi solat jumaat dekat masjid negare.. jadi aku singgah la ofis sementare tunggu die habis solat jumaat.. aku dengan en. suami cuti hari ni sebab ade hal sikit plus kami nak serbu 2nd maternity & children expo ni.. pagi tagi lepas selesai hal kami yang sikit tu (hal keluarge).. kami rush la ke mid valley..

aku review sikit.. sampai2 je kami beratur nak ambil goodie bag.. ala.. goodie bag mamy poko.. sebab main sponsor die mamy poko kot dapat la bag mamy poko kalau register.. lepas tu kami beratur untuk register aktiviti pulak.. agak panjang la.. penat jugak beratur.. habis mase kat sini je da dekat setengah jam (untuk goodie bag n aktiviti).. tu pon sebab sampai agak awal.. lepas kami beratur tengok lagi panjang rupenye.. memang best la sambutannye.. proses registernye pon aku boleh bagi 8/10.. tak kire la register untuk goodie bag or aktiviti..

lepas tu pulak kiterang terus ke hall 1 nak usha2 barang.. tu pon tgk sekali pandang je sebab agak rush nak kejar waktu solat jumaat.. kan zohor awal sekarang ni.. lepas habis 2/3 round hall tu kami terus ke ofis aku and en. suami ke masjid negare.. petang ni kami nak serbu balik sebab ade join 1 talk kat seminar room.. allergic awareness.. persedian awal kan..

nak gerak da sebab nak balik ambil adik then pergi balik.. kepade sesiape yang duduk berdekatan tu.. serbu la.. berbaloi2.. best!~ jumpe lagi nanti!~

hall 2 and 3 tak habis round lagi.. esok and luse punye talk pon kami ade join.. memang berkampung dekat mid valley jela weekend ni.. demi si tecik dalam perut!~

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...